TRANSPORT GRATUIT

pentru toate comenzile peste 199 Lei

PLATA CU CARDUL

Plateste cu cardul in siguranta prin mobilPay - Visa, MasterCard

CONTACT PE EMAIL

Scrie-ne pe email! in aceasta perioada telefoanele sunt foarte solicitate.

Antrenament
13.05.2020.

ANTRENAMENT PENTRU ACASA: EXCERITII PENTRU UN CORP SCULPTAT

Probabil ai vazut cu siguranta antrenamentul trainer-ului Djordje Mijailovic, trainer personal si atlet Under Armour pe retelele de socializare. Pentru toti cei dintre voi care se antreneaza acasa, a pregatit video-uri cu training-uri pe diferite categorii de muschi – picioare, spate, piept si abdomen. Multumita lor, poti avea un corp perfect tonifiat si in forma. Vezi exercitiile pe care Djordje le recomanda.

Abdomene – pentru un abdoment perfect

Exercitii pentru abdomenul lateral

Unul dintre cele mai bune exercitii pentru a-ti evientia muschii abdomenului lateral par destul de simple, dar odata ce incepi sa le faci, iti vei da seama ca nu sunt chiar asa. Asaza-te pe spate, indoaie genuncii si atinge calcaiele alternativ cu cate o mana. Ai grija sa iti ridici umerii de pe saltea. Executa cel putin 10 repetari in 3 serii.

Abdomene laterale cu picioarele sus

Alt exercitiu pe care ar fi indicat sa il executi cat timp stai pe spate. De aceasta data, picioarele ar trebui ridicate in unghi de 90 de grade si mainile tinute la ceafa. Atinge piciorul opus cu cotul opus. In acest timp, ridica-ti umerii de pe saltea. Executa cel putin 10 repetari in 3 serii.

Exercitii pentru abdomenul inferior

In timp ce stai intins pe spate, picioarele ar trebui ridicate si intinse drept. Pentru a exersa si intari muschii abdomenului interior, ridica si lasa aletrnativ cate un picior, insa fara sa atingi podeaua. Executa cel putin 10 repetari (o repetare include ambele picioare) in 3 serii.

Abdomene in stil rusesc

Pentru a avea un abdomen perfect tonifiat, nu rata sa executi abdomenele rusesti in fiecare antrenament. Stai pe saltea, ridica picioarele de pe pamant, ridica de asemenea si spatele si mentine-l drept. Ia mingea medicinala si misca-o dintr-o parte in alta. Executa cel putin 10 repetari in 3 serii.

Exercitii pentru piept

Plank cu miscare laterala

Stai in pozitie de flotare, mentine corpul paralel cu salteaua. Cand faci asta, executa miscari laterale cu fiecare picior pe rand. Executa acest exercitiu de cel putin 10 ori.

„Spike“

.Cat timp stai in genunchi, indreapta spatele si pune bratele in fata pieptului. Mainile tale ar trebui sa fie usor indoite. Tragele-le spre piept in timp ce extinzi simultan coatele spre exterior. Asigura-te ca pieptul si mainile tale sunt incordate tot timpul. Ar trebui sa simti presiunea. Executa acest exercitiu de cel putin 10 ori.

Rotatie laterala in plank

Ai nevoie de greutati pentru acest exercitiu. Stai in pozitie de flotare, cu greutati in maini. Cand simti ca esti in echilibru perfect, incepe rotirea corpului tau cand intr-o parte cand in cealalta. Ar trebui sa indreptati mana de sus in timp ce faceti rotirea sireveniti in pozitie initiala. Reia apoi si cu celalalt brat. Executa acest exercitiu de cel putin 10 ori.

Plank cu greutati

Stai in pozitie de flotare cu greutati in maini. Trageti de brate inapoi indoiti-le in timp ce faceti asta. Executa acest exercitiu de 10 ori cu ambele maini.

Exercitii pentru spate si picioare

Fandari cu greutati

Ia greutatile in maini si executa cu usor fandarea. Spatele tau ar trebui sa fie drept si bratele pe langa corp. Cand revii in pozitie initiala, indoaie mainile si pune-le deasupra capului. Greutatile ar trebui sa fie in mainile tale pe toata durata acestui exercitiu. Executa 10 repetari.

Fandari cu greutati si execitii pentru spate

In timp ce tii greutatile in maini, apleaca-te in fandare, ridica bratele in fata si asigura-te ca le tii complet drepte in timpul executarii. Executa cel putin 10 repetari.

Exercitiu in stil „Fluture“

Pune saltea pe podea, intinde-te pe fata, ia greutatile in maini si ridica ambele brate in sincron cu picioarele ca atunci cand inoti stilul „fluture“. Bratele tale ar trebui sa se miste in fata si in spate. Executa cel putin 10 repetari.

Exercitii pentru spate

Intinde-te pe burta in timp ce ai greutati in maini. Ridica mana cu piciorul opus in acelasi timp, dupa care alternezi cu cealata parte. Executa-l de cel putin 10 ori, in trei serii.

Include acest training in programul tau spatmanal, alaturi de alte exercitii pe care ti le-am propus. Rezultatele vor fi vizibile in scurt timp. Si nu uita, daca ai nevoie de echipament, gaseste-l in magazinul nostru online.

Echipa Sport Vision

Lasa un comentariu

În prezent nu există comentarii

Articole asemenatoare

03.
Jun.
2020.
Antrenament
Fiecare minut in care esti activ, conteaza! Alatura-te provocarii #HOMETEAMHERO.
11.
May.
2020.
Antrenament
Oamenii de stiinta care se ocupa de monitorizarea efectelor activitatii fizice asupra sanatatii umane, subliniaza ca nu exista functie biologica si psihologica ...
11.
May.
2020.
Antrenament
Daca te regasesti printre cei care s-au antrenat regulat pentru o buna perioada de timp sau pur si simplu ai profitat de timpul liber de acasa pentru a te antre...
string(0) ""
string(0) ""