Stimați utilizatori, vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile înainte de a utiliza acest site și de a efectua orice comandă prin intermediul acestuia. Fiecare vizită pe site-ul nostru, precum și fiecare achiziție înseamnă că ați citit toți termenii și condițiile noastre și că sunteți de acord cu acestia în totalitate.
Daca acestia nu se potrivesc cu principiile dumneavoastră puteti alege să nu folositi acest site.
Site-ul www.sportvision.ro („Website-ul”) este proprietatea Sport Vision Trading S.R.L., („Sport Vision“) o societate constituită și existând în conformitate cu legile din România, înregistrata la Registrul Comerțului sub nr RO33878190 cod fiscal J40/14169/8.12.2014, cu sediul social in strada Dinu Vintilă, nr 11, sector 2, clădirea Euro Tower, etajul 7, București Romania, in cele ce urmează denumită ”Sport Vision"., denumită pe parcursul acestor Termeni și Condiții, “Sport Vision”.
Sport Vision Trading SRL își rezervă dreptul de a modifica în orice moment termenii și condițiile, fără o notificare prealabilă. De asemenea își rezervă dreptul de a modifica sau de a adăuga noi reguli și restricții în ceea ce privește conținutul acestui site, în orice moment, fără o notificare prealabilă. Vizitați periodic aceasta pagina pentru a verifica Termenii si Condițiile in vigoare, întrucât acestia reprezintă contractul încheiat intre Sport Vision si dumneavoastră si sunt obligatorii.
Bine ați venit pe site-ul nostru!
Sport Vision va permite sa folosiți serviciile și cuprinsul portalului aferent afișat in josul paginii termeni și condiții. Acestea se aplică la toate serviciile și conținutul site-ului nostru. Utilizând orice secțiune a portalului se consideră că utilizatorii au luat la cunoștință toate informațiile privind termenii și condițiile de utilizare, precum și faptul că aceștia acceptă să utilizeze conținutul acestui portal exclusiv în folos personal și pe propria răspundere.
Decizii generale
Sport Vision deține drepturile de autor asupra tuturor conținuturilor (texte, materiale video și audio, baza de date, cod de programe) existente in acest site. Utilizarea neautorizata a oricărei secțiuni din portal fara permisiunea proprietarului drepturilor de autor se considera încălcarea drepturilor de autor și poate fi susceptibila de a se demara o acțiune juridica.
Sport Vision Trading SRL administrează acest domeniu din sediul sau din București, Romania. Materialele sau serviciile din acest domeniu nu pot fi sub nicio formă accesibile sau conforme utilizării in afara României, iar accesul dintr-o zona unde conținutul acestuia este ilegal, este interzis cu desăvârșire. Este interzisa, de asemenea, utilizarea sau exportul, respectiv importul de materiale sau servicii din acest domeniu, nici orice modalitate de copiere ori adaptare contrare legilor ori reglementarilor in vigoare, inclusiv, nelimitat, ale legilor si reglementarilor din Romania privind exportul. Dacă decideți să abordați un asemenea domeniu din afara României, vă asumați răspunderea și vă considerați responsabil de respectarea legilor locale in vigoare.
Aceste Condiții se interpretează in conformitate cu legile din Romania și nu vor fi aplicate principiile de soluționare in baza lipsei de armonizare dintre legi.
Website-ul este accesibil clienților 24 de ore din 24, 7 zile din 7 în afara cazurilor in care se efectuează operațiuni de mentenanță. Sport Vision își rezervă dreptul de a întrerupe unilateral accesul la Website (integral sau parțial), în orice moment, cu notificarea imediată a utilizatorilor, prin mesaj afișat pe Website la momentul accesării.
Sport Vision si Partenerii nu pot fi ținuți răspunzători față de Client și/sau față de terțe persoane pentru lipsa de funcționalitate sau pentru funcționarea neconformă a Website-ului.
Materialul trimis de către utilizator (comentarii și alte conținuturi)
Confidentialitatea si protectia informatiilor colectate de la Dvs. sunt de o importanta vitala pentru noi si le vom trata ca atare. Datele personale pe care le trimitetiți pe site-ul nostru cu scopul de a achiziționa anumite produse vor fi tratate în conformitate cu politica noastră de confidentialitate privind datele personale, asa cum este descrisa la https://www.sportvision.ro/politica-de-confidentialitate , privind protecția datelor cu caracter personal. Este interzisă expedierea sau preluarea pe/de acest domeniu a oricăror materiale de amenințare, jignitoare, calomnioase, obscene, pornografice ori de alta natura care contravin oricarei legi.
Sport Vision nu dorește să primească pe acest domeniu din partea dumneavoastră informații confidențiale ori de alta natura pe care sa nu le poată folosi in voie. Toate materialele, informațiile si alte date pe care le transmiteți pe acest domeniu nu vor fi considerate confidențiale ori care nu pot fi folosite fără restricții.
Sport Vision nu are niciun fel de obligații fata de acest tip de comunicări. Angajații noștri pot copia, dezvălui, distribui, aplica ori folosi in alt mod aceste comunicate si toate informațiile, imaginile, sunetele, textele si alte materiale pe care le conțin acestea in orice scop comercial sau necomercial. Evident că în această enumerare nu intră datele Dvs. personale. Acestea, in conformitate cu politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, se vor folosi doar pentru uz intern, nefiind date publicității și nici transmise unor terțe persoane, ci folosite exclusiv în vederea necesității realizării comenzilor tale.
Conexiuni cu alte domenii Web
Conexiunile acestui domeniu cu domenii ale unor producători independenți sunt asigurate exclusiv pentru a va ușura activitatea. Daca veți folosi aceste link-uri, veți părăsi domeniul nostru. Societatea Sport Vision Trading SRL nu a verificat si nu a controlat toate domeniile acestor producători independenți, ca atare nu este răspunzătoare de oricare dintre aceste domenii sau de conținutul acestora. Prin aceasta nu susținem și nu dam niciun fel de declarații despre aceștia, precum nici despre vreo informație, software ori despre alte produse ori materiale postate, ori despre orice fel de rezultate care se pot primi prin utilizarea acestora. Daca decideți sa va conectați la un domeniu Web al unui producător independent legat de domeniul nostru, o faceți pe propria răspundere.
ACHIZITIONAREA DE PRODUSE
Alegerea produsului
Pentru a avea acces la achiziționarea de produse de pe site-ul nostru si de a beneficia de toate opțiunile acestui site aveți posibilitatea de a va înregistra in calitate de utilizator prin crearea unui cont de client. Procesul de înregistrare este foarte simplu si solicita din partea dvs. doar datele personale minime, respectiv nume & prenume, număr de telefon, e-mail si adresa de livrare. Pentru situația in care plasați o comanda utilizând contul de client, factura va fi emisa prin utilizarea datelor furnizate cu ocazia înregistrării contului. In situația in care doriți ca produsele sa va fie livrate la o alta adresa decât cea indicata la momentul înregistrării sau ca factura sa fie emisa pe numele unei alte persoane va fi necesar sa indicați aceste aspecte înainte de plasarea comenzii.
La crearea contului de client, vei primi automat pe email un voucher unic de discount pentru o prima comanda plasata.
De asemenea, puteți face achiziții din produsele prezente in oferta noastră si fără utilizarea unui cont de client, folosind doar datele necesare plasării unei comenzi online (nume si prenume, număr de telefon, e-mail si adresa de livrare);
Pentru achizițiile efectuate de persoane juridice va rugam sa luati la cunostinta informarea de deasupra formularului de comanda, conform noului regulament de facturare prin Ordonanța 120/2021 împreună cu Ordinul ANAF nr.12/2022.
In secțiunea de sus a fiecărei pagini se află meniul cu toate categoriile de produse. Dând click pe una dintre aceste categorii se va deschide o pagina cu produse listate. In partea stânga a acestei pagini se găsesc filtrele de selectare a produselor in funcție de: sex, model, marca, scop, preț. Cu un click pe câmpul CHECK activați sau dezactivați secțiunea solicitata.
După ce ați listat grupul de produse care va interesează, puteți obține informații suplimentare despre un produs concret dând click pe imaginea sau denumirea produsului. Daca nu știți cărei categorii ii aparține produsul care va interesează, puteți folosi câmpul de căutare care se afla in susul fiecărei pagini. In acest câmp puteți tasta codul produsului, denumirea brandului, sportul etc. După vizualizarea produsului accesibil de achiziționat, veți remarca ca in partea dreapta se afla un buton ”CUMPARA”. Daca dați un click pe acest buton veți fi informat ca produsul ales se afla in coșul dvs. Puteți adauga același produs in cos de mai multe ori.
Conținutul Coșului
In orice moment aveți posibilitatea sa vizualizați toate produsele pe care doriți sa le cumpărați. Cu un simplu click pe iconița coșului din partea de sus dreapta a site-ului puteți deschide pagina in care sunt prezentate toate produsele pregătite pentru a fi achiziționate. De asemenea, cu mare ușurința puteți șterge produsele din cos sau sa măriți numărul de produse dorite.
Cum se comanda produsele din coș
După ce ați făcut toate cumpărăturile este necesar doar sa dați un click pe logo-ul coșului de cumpărături din partea dreapta-sus a oricărei pagini a site-ului și apoi sa va logați (daca aveți cont de client) pentru finalizarea comenzii sau veți completa câmpurile corespunzătoare pentru comanda rapida sau creare cont.
O comanda finalizata cu succes va afișa un scurt mesaj de mulțumire si confirmare a înregistrării comenzii.*Exista posibilitatea ca unele promoții sa nu se cumuleze, prețul ferm este cel înregistrat la finalizarea comenzii.
COD PROMOTIONAL:
Daca beneficiați de un cod promoțional, îl veți putea folosi in pagina de finalizare comanda in secțiunea “COD PROMOTIONAL”. O data codul introdus in câmpul dedicat, apăsați pe butonul “CONFIRMA”. Pagina de finalizare comenzi se va actualiza cu prețul promoțional pentru produsele din coșul de cumpărare eligibile pentru codul promoțional respectiv.
Codurile promoționale nu pot fi cumulate cu alte coduri promoționale într-o comanda si nici cu folosirea cardului Sport & Bonus
PROGRAM SPORT & BONUS:
Daca faceți parte din programul de fidelizare Sport & Bonus, veți putea introduce numărul dumneavoastră de card Sport&Bonus in pagina de finalizare comenzi, folosind secțiunea “SPORT&BONUS CARD”. O data numărul introdus in câmpul dedicat, apăsați pe butonul “CONFIRMA”. Pagina de finalizare comenzi se va actualiza cu beneficiile Sport&Bonus de care beneficiați.
Beneficii programului Sport&Bonus nu pot fi cumulate cu coduri promoționale.
Mai multe detalii referitoare la Programul Sport & Bonus puteți găsi consultând Termenii si Condițiile programului, aici.
ALEGEREA MODALITATII DE LIVRARE
Livrarea la adresa prin curier:
Opțiunea de livrare la adresa va permite sa beneficiați de livrare prin curier către adresa aleasa de către dumneavoastră. Livrare va fi asigurata de către partenerul nostru FAN Courier.
Pentru opțiunea de livrare la adresa, se va percepe un cost de livrare a comenzi in valoare de 17.99 Ron. Comenzile cu o valoare mai mare de 200 Ron vor putea beneficia de aceasta opțiune fără cost.
Livrare prin Easybox cu SAMEDAY
Opțiunea de livrare Easybox cu Sameday va permite sa ridicați comanda dumneavoastră online din oricare punct de colectare Easybox.
Plata produselor care urmează a fi livrate prin Easybox se face exclusiv online, in momentul plasării comenzii.
După înregistrarea comenzii dumneavoastră se va verifica integritatea produsului dorit. Veți primi automat pe e-mail mesaje care sa va înștiințeze in legătura cu statusul comenzii dvs. De asemenea, veți primi prin SMS si pe email un cod cu care iți poți prelua comanda din pachetomat.
Pentru produsele care vor fi ridicate personal de Client/Utilizator de la unul din pachetomatele easybox Sameday se va percepe un cost de livrare a comenzii în centrul selectat în valoare de 9.99 lei.
Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 200 lei, livrarea produselor este gratuită.
Timpul mediu de procesare completa a unei comenzi este de 3-7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii inițiale.
Returul EASYBOX cu SAMEDAY:
Returul va fi efectuat DOAR prin curier, către Șoseaua Chitilei nr. 284, București sau ne puteți contacta pentru a vă trimite un curier. Pentru retur va rugam sa folosiți Formularul de retur.
Mai multe detalii referitoare la condițiile de retur, puteți găsi consultând politica de retur special redactata in acest sens, aici.
Livrarea Click&Collect
Opțiunea de livrare Click&Collect va permite sa ridicați comanda dumneavoastră online din oricare dintre magazinele noastre fizice.
Plata produselor care urmează a fi livrate prin modalitatea Click&Collect se face exclusiv online, in momentul plasării comenzii. După înregistrarea comenzii dumneavoastră se va verifica integritatea produsului dorit. Veți primi automat pe e-mail mesaje care sa va înștiințeze in legătura cu statusul comenzii dvs.
Când comanda dumneavoastră va fi disponibila pentru ridicare veți primi un mesaj de înștiințare prin e-mail si/sau SMS. Timpul mediu de procesare completa a unei comenzi este de 3-7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii inițiale.
Termenul limita de ridicare a comenzii este de 5 zile de la data primirii notificării. Ulterior, comanda dumneavoastră poate fi anulata.
Ridicare din locațiile Paypoint:
Opțiunea de ridicare din locațiile Paypoint va permite sa beneficiați de livrare prin curier către un punct de colectare Paypoint ales de către dumneavoastră, in situația in care prețul comenzii este achitat online sau ramburs la punctul de colectare in limita sumei maxime de 1000 RON. Livrarea va fi asigurata de către partenerul nostru FAN Courier.
Pentru opțiunea de ridicare din locațiile Paypoint, se va percepe un cost de livrare a comenzi in valoare de
9.99 Ron. Comenzile cu o valoare mai mare de 200 Ron vor putea beneficia de aceasta opțiune fără cost.
Opțiunea de ridicare din locațiile Paypoint nu oferă posibilitate de plata ramburs la punctul de colectare Paypoint in cazul in care comanda are o valoare mai mare de 1000 Ron. In cazul in care comanda dvs. depășește suma de 1.000 lei va invita sa efectuați plata online prin card sau sa alegeți o alta modalitate de livrare.
ALEGEREA MODALITATII DE PLATA
Comanda dvs. poate fi plătita online, prin următoarele metode de plata:
a. Plata cu ajutorul cardurilor tip VISA, Maestro sau MasterCard care sprijină plata prin internet;
b. Plata ramburs la curier - in numerar;
c. Plata ramburs in locațiile Paypoint;
d. Plata online cu Card Cadou Sport Vision.
Verificați înainte la banca emitenta daca cardul eliberat de aceasta suporta plata prin internet.
Nu există o limită inferioară sau superioară de valoare a comenzilor ce pot fi plasate prin intermediul Website-ului. Cu toate acestea, in cazul in care Clientul alege sa plătească in numerar valoarea totala a comenzii, respectiva valoare a comenzii nu va putea depăși plafoanele prevăzute in Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operațiunile de încasări și plăți în numerar și pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată sau in orice alt act normativ aplicabil care reglementează astfel de plafoane, respectiv maxim 5000 Ron/zi in numerar pentru fiecare client.
a. In cazul plaților online cu cardul pentru achiziția de Produse prin intermediul Website-ului:
Toate tranzacțiile cu cardul sunt realizate pe platforma securizata a procesatorului de plăti WSPay, către care este redirecționat clientul care a optat pentru aceasta modalitate de plata. Astfel, după confirmarea comenzii, veți fi îndrumat pe pagina procesatorului de plăti WSPay, unde veți introduce datele de pe card și veți efectua tranzacția. Dacă tranzacția s-a efectuat veți fi redirecționat pe site-ul nostru unde veți primi un mesaj că plata a fost realizată cu succes. În cazul în care tranzacția nu a fost finalizată, veți fi redirecționat pe site-ul nostru cu informația că plata nu a fost efectuată. De asemenea, veți primi un e-mail de informare in termen de 2 ore, in care aveți posibilitatea de a accesa un link de plata pentru comanda deja înregistrată.
Plata cu cardul trebuie finalizata in 24 de ore de la plasarea comenzii, depășirea acestei perioade atrăgând anularea automata a comenzii plasate.
Din rațiuni de securitate, datele privind cardul tău de plată sunt vizibile doar de către WSPay în calitate de procesator de plăti. Pagina procesatorului de plăti este protejată și securizată pentru aceasta modalitate de plată.
Odată cu introducerea datelor de pe cardul de plată, informațiile confidențiale se transmit prin intermediul rețelei de internet într-o formă criptată, folosind protocolul SSL și sistemul PCI, cele mai moderne tehnologii existente în prezent de criptare a datelor.
În niciun moment datele privind cardul tău de plata nu sunt accesibile sistemului nostru.
b. Plata ramburs la curier - in numerar;
În cazul în care Clientul alege varianta plății in numerar la livrare (ramburs), plata se va face în momentul în care Produsele ajung la adresa de livrare.
c. Plata ramburs in locațiile Paypoint;
În cazul în care Clientul alege varianta plății ramburs in locațiile Paypoint, plata (numerar sau card) se va face în momentul în care Produsele sunt ridicate din locația Paypoint. Daca alegeți sa faceți plata in numerar in locațiile Paypoint, plata in numerar este limitata la suma de 1000 Ron.
d. Plata online cu Card Cadou Sport Vision
In cazul in care Clientul deține un Card Cadou Sport Vision, si alege sa plătească produsele cu acesta, plata se va realiza in momentul plasării comenzii, respectiv in momentul in care Clientul va alege ca metoda de plata, plata cu Card Cadou Sport Vision.
Raportat la suma disponibila pe cardul cadou, stingerea obligației de plata se va realiza după cum urmează:
i. Dacă valoarea cardului cadou este mai mare sau egala cu valoarea comenzii plasate pe website, atunci comanda plasata se va plati integral cu cardul cadou.
ii. Dacă valoarea cardului cadou este mai mica decât valoarea comenzii plasate pe website, atunci diferența de valoare va fi plătită doar în numerar la livrare.
Sport Vision își rezervă dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrările în cazul refuzului efectuării plații de către instituțiile financiar - bancare fără nicio despăgubire sau notificare față de Client. De asemenea, Clientul garantează Sport Vision că utilizarea mijlocului de plată ales nu încalcă nicio lege aplicabilă. Sport Vision își rezervă dreptul de a suspenda/anula orice comandă/livrare asupra căreia există suspiciuni cu privire la vreo acțiune ilegală sau frauduloasă privind modalitatea de plată.
INCHEIEREA COMENZII
Cu un click pe butonul CONFIRMA COMANDA, veți primi confirmarea despre comanda trimisa care a fost realizata cu succes. Pe adresa de e-mail menționata cu prilejul înregistrării contului de client/plasării comenzii veți primi curând confirmarea privind articolele comandate. Pentru toate întrebările suplimentare ne puteți contacta pe adresa de mail: online@sportvision.ro sau la numărul de telefon 031.112.0123.
PROCESAREA COMENZII
După plasarea comenzii, produsele comandate sunt rezervate în sistem și trimise pentru verificare către magazinele noastre. Va anunțăm de acest lucru printr-un e-mail imediat ce procesăm comanda plasată, dar și prin schimbarea statusului comenzii în contul de client.
Faptul că produsele au fost rezervate de sistem nu este o garanție că produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate și intră pe lista de verificare din ziua imediat următoare. Ca procedură, toate comenzile plasate în ziua X sunt date spre verificare în ziua lucrătoare imediat următoare. Confirmarea lor poate veni în aceeași zi sau în maxim 3-5 zile lucrătoare în funcție de numărul de comenzi, promoții etc.
Plasarea unei comenzi pe site-ul nostru nu garantează existența tuturor produselor din următoarele motive:
- produsele afișate online nu mai există în stocul fizic din magazine sau depozite.
- produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi în timpul procesului de confirmare a lor.
Va garantăm că lucrăm în permanență pentru îmbunătățirea sistemului și pentru perfecționarea programelor de management al stocurilor. Calitatea serviciilor pe care le oferim clienților noștri reprezintă prioritatea noastră, dar există elemente care sunt în continuare influențate de factorul uman.
CONFIRMAREA COMENZILOR
Imediat ce produsele comandate sunt confirmate de către magazine, ele intră in procesul de a fi pregătite pentru livrare.
Dacă au fost comandate mai multe produse și doar o parte din ele sunt confirmate, tot pe e-mail va vom anunța care din ele pot fi livrate și care sunt stornate.
Astfel, in cazul în care un Produs comandat de către Client nu poate fi livrat de către Sport Vision din motive independente de voința acestuia, Sport Vision va informa Clientul în acest sens și va returna în contul Clientului contravaloarea produsului, în termen de maxim 14 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt.
Daca comanda Dvs. a fost platita online si a fost anulata din motivele enumerate mai sus, suma aferenta se va credita in acelasi cont din care s-a facut plata, in termen de maxim 14 zile de la data plasarii comenzii.
In funcție de disponibilitatea produselor comandate (produse disponibile in locații diferite), o comanda ce conține mai multe produse poate fi împărțita in mai multe sub-comenzi. Clientul va fi informat prin e-mail despre aceasta împărțire (si va primi colete separate si posibil cu termen de livrare diferite in funcție de locația unde se afla produsele).
Toate aceste schimbări cu privire comanda plasata sunt vizibile în statusul comenzii din contul de client creat pe site.
LIVRAREA
Clientul are obligația de a verifica corectitudinea informațiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validării comenzii (strada, numărul străzii, blocul/clădirea, numărul, etajul, codul interfonului, codul poștal). În cazul apariției unor erori la introducerea acestor informații, Sport Vision nu poate fi făcut responsabil pentru imposibilitatea livrării comenzii, livrarea cu întârziere a comenzii sau pentru orice alte consecințe.
Detaliile despre prelucrarea comenzii dumneavoastră sunt trimise automat pe adresa de e-mail menționata la crearea comenzii. Odată cu preluarea lor de către curier veți primi pe e-mail și AWB-ul corespunzător comenzii plasate. Daca o comanda a fost împărțita in mai multe sub-comenzi, clientul va fi informat prin e-mail despre aceasta împărțire si va primi colete separate si posibil cu termen de livrare diferite in funcție de locația unde se afia produsele.
In cazul livrării la domiciliu, curierii vor aduce coletele la adresa de predare. Sunteți rugat ca la adresa menționată să fie prezenta persoana care poate prelua coletul. La recepționarea coletului e necesar să verificați aspectul exterior integru al acestuia, respectiv să nu existe deteriorări vizibile. Dacă remarcați însă că pachetul este deteriorat grav si suspectați că produsul poate fi afectat din aceasta cauză, refuzați preluarea pachetului și informați-ne de urgență. Dacă pachetul nu prezintă aparent deteriorări vizibile preluați fără probleme coletul și semnați confirmarea de primire pusă la dispoziție de curier.
Curierul are obligația să predea personal fiecare colet. De regula dacă curierul nu va găsește la adresa specificată, va suna la numărul de telefon pe care l-ați menționat când ați făcut comanda și va stabili de comun acord cu dvs. un nou termen de predare a coletului. Dacă nici atunci nu veți fi la acea adresă, coletul ne va fi returnat.
Termenul mediu de procesare si livrare al unei comenzi este de 3-7 zile lucrătoare. Pentru întârzieri in livrare mai mari de 7 zile lucrătoare, exceptând cazurile de forță majoră, cele datorate exclusiv firmei de curierat, sau imposibilitatea funcționării Website-ului care nu a permis vizualizarea comenzii, Clientul este îndreptățit să ceară anularea comenzii printr-un e-mail transmis la adresa online@sportvision.ro sau la numărul de telefon al Serviciului de Relații Clienți, respectiv 031.112.0123 sau sa ne contacteze pentru a afla cauzele care au dus la întârzierea livrării.
In cazul opțiunilor de livrare Easybox by Sameday si Paypoint, veți fi informat despre momentul la care comanda dvs. va ajunge in locatia selectata cu ocazia plasarii comenzii si despre intervalul in care puteți prelua comanda. Va rugam sa rețineți ca depășirea intervalului de preluare va atrage returnarea comenzii către noi.
Similar, pentru opțiunea de livrare Click&Collect veti fi informat despre momentul la care comanda dvs. va ajunge la magazinul indicat cu ocazia plasării comenzii si despre intervalul in care puteți prelua comanda. De regula, comanda dumneavoastră poate fi ridicata din magazin intr-un termen de maxim 5 zile din momentul in care ați primit notificarea pe e-mail. Va rugam sa rețineți ca depășirea intervalului de preluare (5 zile) poate atrage anularea comenzii dumneavoastră.
RETURNAREA PRODUSELOR COMANDATE SI A PRETULUI ACESTORA
Daca optați sa returnați total sau parțial produsele comandate, vă rugăm sa le trimiteți DOAR, prin curier, către Șoseaua Chitilei nr. 284, București sau să ne contactați pentru a vă trimite un curier la un cost preferențial. Pentru retur va rugam sa folosiți Formularul de retur pe care il regăsiți in cadrul politicii de retur, disponibila aici.
Contravaloarea produsului va fi returnata in termen de maxim 14 zile calendaristicede la data recepționarii produsului, cu condiția, însă, ca produsul sa fie primit in aceeași stare in care a fost livrat, însoțit de factura si in ambalajul original. Returnarea produsului fără ambalajul original va atrage refuzarea procesarii returului trimis catre Vanzator.
În cazul returnării produselor comandate, indiferent de motivul returnării, Sport Vision are obligația să efectueze returnarea banilor exclusiv prin intermediul următoarelor modalități de plată VISA, EC/MC și Maestro, ceea ce înseamnă că banca va realiza la solicitarea Sport Vision returnarea plății în contul utilizatorului.
Cheltuielile de livrare (cu excepția situației in care au fost suportate de Sport Vision) si retur al produselor comandate rămân in sarcina Clientului.
Pentru situațiile de retur si in măsura in care comanda a fost achitata integral sau parțial cu un Card Cadou Sport Vision, returul banilor se va realiza după cum urmează:
i. Pentru comenzile nelivrate sau comenzi anulate înainte de livrare, suma va fi transferată integral înapoi pe cardul cadou în termen de maxim 14 zile.
ii. Pentru comenzile livrate integral/parțial dar cu privire la care clientul solicita expres returul, suma va fi transferată integral în contul bancar specificat de client în conținutul formularul de retur (inclusiv diferența plătită în numerar dacă valoarea cardului cadou utilizat a fost mai mica sau egala cu valoarea comenzii online) în termen maxim de 14 zile de la primirea produselor in depozitul Vânzătorului.
Potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii ("Ordonanța”), perioada de retragere (de returnare a unui Produs) expiră în termen de 14 zile calendaristice de la:
i. ziua în care Clientul intră în posesia fizică a comenzii – în cazul în care toate Produsele ce au făcut obiectul comenzii au fost livrate în același transport;
ii. ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Clientul comandă printr-o singură comandă Produse multiple care vor fi livrate separat;
iii. ziua în care Clientul intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui Produs care constă din mai multe loturi sau piese.
In cazul în care Clientul solicită returul produselor si retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit Produsul pe care dorește sa-l returneze.
Potrivit prevederilor legale în vigoare, nu pot face obiectul dreptului de retragere: (i) Produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; (ii) Produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii; (iii) Produsele de îngrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate pe Website la solicitarea returului. Produsul returnat trebuie sa fie însoțit de toate documentele cu care a fost livrat Produsul.
Prevederile prezentei secțiuni se completează in mod corespunzător cu politica de retur special redactata in acest sens. Mai multe detalii puteți găsi consultând politica de retur aici.
DESPĂGUBIRI
Clientul declară și recunoaște că este de acord să despăgubească, apere și să exonereze de orice responsabilitate, pierdere, solicitare și cheltuiala, Sport Vision, partenerii contractuali și funcționarii, directorii, angajații și afiliații acestora, inclusiv dar fără a se limita la, taxe și costuri rezonabile aferente avocaților în legătură cu sau rezultând din: (i) încălcarea acestor Termeni și Condiții de către Utilizator, sau a oricăror alte politici relevante, în special cele privind confidențialitatea; (ii) utilizarea necorespunzătoare a Website-ului, de către Client; (iii) nerespectarea sau încălcarea drepturilor de autor sau a altor drepturi de proprietate intelectuală sau a altor drepturi ale unor terțe părți prin încălcarea clauzei - Proprietate Intelectuală - din acești Termeni și Condiții.
Sport Vision va despăgubi Clientul pentru prejudiciul direct creat ca urmare a (i) încălcării acestor Termeni și Condiții, (ii) acțiunilor culpabile săvârșite cu intenție sau neglijență gravă de către proprii angajați. În aceste două cazuri, se vor aplica prioritar remediile prevăzute de prezentele Termeni și Condiții.
FORȚA MAJORĂ
Toate evenimentele de forță majoră definite de legislația română reprezintă un motiv de suspendare și stingere a obligațiilor Sport Vision.
Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale decurgând din acești Termeni și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți anularea comenzii, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
Sport Vision și Partenerii săi nu pot fi trași la răspundere în aceste cazuri de forță majoră.
RECLAMAȚII ȘI LITIGII
Dacă coletul primit prezintă deteriorări vizibile (părți rupte, colet strivit) nu este recomandat să acceptați coletul. In acest caz sunteți rugat să ne trimiteți un e-mail cu datele dvs. (numele, prenumele, telefonul) pe adresa: online@sportvision.ro, menționând totodată și motivul pentru care ați refuzat să preluați coletul, in cel mai scurt timp posibil veți fi informat despre procedura pe care trebuie s-o urmați.
Dacă ați preluat coletul și după ce l-ați deschis ați constatat că marfa comandată nu corespunde celei pe care ați comandat-o sau ca datele de pe factură nu sunt corecte, vă rugăm sa ne sunați cel târziu intr-un interval de timp de 24 de ore de la primirea coletului un e-mail cu datele dvs. (nume, prenume, telefon) la adresa: online@sportvision.ro si să descrieți problema pe care o aveți. In cel mai scurt timp posibil veți fi informat despre procedura pe care trebuie s-o urmați.
Dacă la produsul cumpărat apar inadvertențe in sensul reglementărilor impuse de Legea protecției consumatorului, va rugam sa acționați in modul descris in regulament privind reclamațiile consumatorului pentru marfa achiziționata prin magazine online care trebuie trimise împreuna cu formularul de reclamație la adresa:. online@sportvision.ro
Acesti Termeni și Condiții sunt supusi legislației din România. În caz de apariție a unor dispute, Clientul va putea sa depună reclamații către Serviciul Relații cu Clienții pentru a ajunge la o soluționare amiabilă. Însă, în condițiile în care nu s-a ajuns la o înțelegere amiabilă între părți, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente.
PRIN UTILIZAREA WEBSITE-ULUI VĂ EXPRIMAȚI ÎN MOD EXPRES ACORDUL CU PRIVIRE LA PREVEDERILE TERMENELOR ȘI CONDIȚIILOR PREZENTATE ÎN CUPRINSUL PREZENTULUI DOCUMENT.