TRANSPORT GRATUIT

pentru toate comenzile peste 199 Lei

PLATA CU CARDUL

Plateste cu cardul in siguranta prin mobilPay - Visa, MasterCard

CONTACT PE EMAIL

Scrie-ne pe email! in aceasta perioada telefoanele sunt foarte solicitate.

Antrenament
11.05.2020.

6 tehnici pentru a-ti pastra motivatia

Daca te regasesti printre cei care s-au antrenat regulat pentru o buna perioada de timp sau pur si simplu ai profitat de timpul liber de acasa pentru a te antrena intens, atunci stii bine ca este foarte usor sa iti pierzi entuziasmul si motivatia de a face exercitii. De multe ori credem ca cea mai dificila parte este sa incepem sa exersam, dar de fapt, este mai greu sa mentinem aceeasi motivatie si sa continuam antrenamentele.

Activitatea fizica ne ajuta sa fim mai sanatosi si sa ne imbunatatim conditia fizica, dar acestea nu sunt intotdeauna motive suficient de puternice pentru a ne pastra motivatia de a continua. De aceea, este necesar sa gasim alte modalitati de a face programul de training mai interesant, in asa fel incat sa ajungem la rezultatele dorite cat mai repede cu putinta. Asadar, iata ce ai de facut atunci cand te lovesti de rutina si incepi sa iti pierzi motivatia de a te antrena:

Fa-ti un calendar de training si seteaza-ti obiective

Cel mai bine este sa vezi antrenamentul ca pe orice alta necesitate zilnica. Creaza-ti un program saptamanal de exercitii pe telefon sau, de ce nu, chiar pe hartie. De asemenea, seteaza un orar fix pentru a evita eventuale scuze de amanare.

Daca lasi workout-ul sa depinda de starea ta de spirit, vei gasi foarte usor scuze de a amana sau chiar inceta exercitiul. Seteaza-ti obiective clare si bucura-te de momentele in care vezi ca progresezi si nu devia de la programul stabilit.

Schimba-ti programul de training si scapa de rutina

Repetitia unei proceduri sau a unui proces duce la monotonie si la o oarecare plictiseala, iar acelasi lucru se intampla si cand vine vorba de sport. Incearca sa nu faci aceleasi exercitii tot timpul si sa le schimbi periodic. Poti testa ceva nou atunci cand faci exercitii de cardio, poti varia intensitatea workout-ului, sau pur si simplu poti exersa o zi acompaniat, o zi singur. Iti poti pierde motivatia mai repede daca ramai la aceeasi rutina de exercitii pentru o perioada lunga de timp. Cu cat antrenamentele sunt mai distractive, cu atat iti vei pastra interesul mai mult timp.

Gaseste-ti un partener de antrenament

Deseori avem nevoie de cineva care sa ne motiveze si sa ne ambitioneze sa lucram mai intens. De aceea, atunci cand observi ca antrenamentul tau obisnuit devine rutina, incearca sa gasesti pe cineva cu care sa te simti confortabil si pe care sa te poti baza cand vine vorba de sport. Mai mult decat atat, antrenamentul alaturi de o companie placuta este intotdeauna mai interesant, si poate chiar mai competitiv.

In aceste situatii, ceea ce conteaza este sa te asiguri ca iti petreci timpul antrenandu-te corect si sa ceri partenerului tau un feedback dupa fiecare sesiune.

Incurajeaza-te cu muzica adecvata

Nu prea exista persoane care sa nu asculte muzica in timpul antrenamentelor deoarece este cunoscut faptul ca aceasta relaxeaza si motiveaza. Ceea ce poate nu stiai este ca muzica adecvata te incurajeaza in timpul antrenamentului. Creaza-ti un playlist si alege melodii alerte si energice pentru a avea un ritm constant, care sa nu te incetineasca in timpul exercitiilor.

Ai grija la cantitatea de mancare

Ti-ai pierdut vreodata vointa chiar inainte de a incepe? Acest lucru se poate intampla din mai multe motive, chiar si din cauza faptului ca ai mancat prea mult, lucru care ti-a incetinit organismul. Un alt motiv ar putea fi alimentatia nesanatoasa, care te face sa te simti lenes si demotivat. Asigura-te ca mesele tale includ fructe, legume, proteine, grasimi sanatoase si carbohidrati, iar masa precedenta antrenamentului contine alimente ce iti dau un boost de energie.

Cateodata ai nevoie de o pauza

Probabil acest sfat ti se pare deja un cliseu, dar daca simti ca nu mai ai deloc vointa, considera ca esti complet epuizat de activitatile zilnice. Trebuie sa dai atat corpului tau, cat si mintii, sansa de a se odihni si de a-si da restart  - ia-ti o saptamana de pauza pentru a intelege cat de bine te simti atunci cand te antrenezi si odihneste-ti muschii pentru noi victorii.

In concluzie, miscarea fizica poate face diferenta in viata ta, iar pentru a deveni o parte indispensabila in rutina ta de zi cu zi va trebui sa gasesti moduri noi si interesante de a te antrena. Daca reusesti sa mentii continuitatea, nu numai ca te vei simti mai energic, dar si increderea de sine va creste.

De asemenea, nu uita sa citesti si despre aplicatiile de fitness pe care ti le-am propus aici. Te vor ajuta sa iti gasesti motivatia necesara. Acceseaza si magazinul nostru online pentru echipamentele de care ai nevoie pentru a sustine aceste antrenamente.

Echipa Sport Vision

Lasa un comentariu

În prezent nu există comentarii

Articole asemenatoare

03.
Jun.
2020.
Antrenament
Fiecare minut in care esti activ, conteaza! Alatura-te provocarii #HOMETEAMHERO.
13.
May.
2020.
Antrenament
Desi masurile de siguranta sunt mai putin stricte fata de cele din ultima luna si jumatate, te incurajam sa continui sa iti faci antrenamentul acasa. Astazi iti...
11.
May.
2020.
Antrenament
Oamenii de stiinta care se ocupa de monitorizarea efectelor activitatii fizice asupra sanatatii umane, subliniaza ca nu exista functie biologica si psihologica ...
string(0) ""
string(0) ""