TRANSPORT GRATUIT

pentru toate comenzile peste 199 Lei

PLATA CU CARDUL

Plateste cu cardul in siguranta prin mobilPay - Visa, MasterCard

CONTACT PE EMAIL

Scrie-ne pe email! in aceasta perioada telefoanele sunt foarte solicitate.

Antrenament
11.05.2020.

INFORMATII UTILE DIN LUMEA FITNESS-ULUI

Oamenii de stiinta care se ocupa de monitorizarea efectelor activitatii fizice asupra sanatatii umane, subliniaza ca nu exista functie biologica si psihologica a organismului pentru care activitatea fizica adecvata sa nu aiba un efect pozitiv. Investind timp, efort si evitand mancarea grasa, prajita, dar si viciile, facem un lucru minunat pentru noi insine, iar straduinta noastra va fi cu siguranta rasplatita.

Iti prezentam cateva lucruri interesante pe care poate inca nu le stiai despre corpul tau. Acestea te vor incuraja sa te iubesti mai mult si sa ai grija cat mai bine de sanatatea ta.

1.  Conform cercetarilor recente ale Organizatiei Mondiale a Sanatatii, este nevoie de aproximativ 150 de minute de activitate fizica moderata pe saptamana pentru a obtine rezultate. Vei realiza programul de antrenament dupa cum vei considera de cuviinta.

2. Daca doresti sa slabesti, dimineata este cel mai bun moment al zilei pentru antrenament.  Atunci depozitele de glicogen sunt minime si, prin urmare, includerea grasimilor in procesul de descompunere este mult mai rapida. Cu cat faci mai multe exercitii fizice, cu atat corpul se obisnuieste sa consume grasimea, in loc sa o depoziteze.

3. Cafeaua este una dintre cele mai bune bauturi inainte de antrenamentul de dimineata - s-a dovedit ca accelereaza arderea grasimilor sau reduce timpul necesar pentru a incorpora grasimea in procesul de descompunere.

4. Un studiu la care au participat peste 60.000 de adulti ne spune ca cei care practica exercitii fizice au o probabilitate mai mica de 30% sa moara prematur.

5. Antrenamentul de forta este cel mai bun tip de antrenament pentru arderea grasimilor. De ce? Pentru ca grupele musculare mari sunt activate si, prin urmare, consumul de calorii este mare, mult mai mare decat in timpul antrenamentului cardio.

6. Daca ar exista un exercitiu pentru a activa intreaga musculatura a unei persoane, fiecare persoana ar putea ridica aproximativ 22500 kg. Muschii inferiori ai picioarelor pot ridica 400 kg.

7. Un studiu stiintific a dovedit ca antrenamentele HIIT (high interval intensity training) care dureaza 2-3 minute si sunt realizate de trei ori pe saptamana, imbunatatesc performantele. Acest tip de antrenament implica un consum maxim de oxigen care duce la cresterea ritmului de metabolizare a acidului lactic.

8.  Concentrarea in timpul antrenamentului asupra exercitiului efectuat creste eficienta si impactul acelui exercitiu asupra muschiului targetat cu inca 20%. Asadar, evitati sa vorbiti sau sa folositi telefonul mobil in timpul antrenamentului, pentru a maximiza rezultatul.

9. Stretching-ul este cea mai buna varianta pentru finalizarea antrenamentului. Acesta te ajuta sa te recuperezi, sa te relaxezi si contribuie la obtinerea unui antrenament mai eficient in perioada urmatoare. Cu cat amplitudinea miscarii in timpul stretching-ului este mai mare, cu atat mai multa energie este eliberata din musculatura activa, iar energia eliberata in acest fel se acumuleaza in muschi, oferind o senzatie de forta in urma antrenamentului.

10. Timpul de recuperare dupa antrenarea unei grupe mici musculare, cum ar fi bicepsul, este de 24 de ore. Dureaza aproximativ 72 de ore pentru ca picioarele sa se odihneasca dupa un antrenament.

In timpul exercitiilor de fitness au loc numeroase modificari in organism. Unele dintre acestea sunt destul de naturale si clar vizibile.

11. De ce sunt obrajii rosii in timpul exercitiului fizic? Pe perioada antrenamentelor intense, obrajii rosii sunt o consecinta normala, deoarece capilarele se extind si provoaca roseata pe piele. Roseata din obraji ar trebui sa dispara dupa antrenament, cand pulsul a scazut, dar pentru a accelera procesul, poti clati fata cu apa rece sau poti folosi un prosop rece.

12. Un antrenament corect executat este precum o vizita la salonul de infrumusetare. Activitatea fizica imbunatateste semnificativ circulatia, organismul consuma mai mult oxigen si stimuleaza productia de colagen in celulele pielii. In plus, antrenamentele cardio promoveaza o regenerare mai rapida a pielii, astfel incat acitivitatea fizica regulata va inlocui cu succes tratamentele anti-aging si cele la spa.

13. De ce este important sa indepartezi machiajul inainte de antrenament? In timpul antrenamentelor cardio, transpiratia este mai abundenta, iar acest lucru este perfect normal. Praful si produsele cosmetice pot duce la pori blocati, acnee si ten cu aspect obosit si incarcat.  De asemenea, este important sa iti alegi cu grija hainele pe care le porti in timpul antrenamentelor. Exista tesaturi sintetice speciale, care resping umiditatea, dar permit pielii sa respire. Materialele naturale nu sunt indicate, deoarece dau voie bacteriilor sa se reproduca mai usor. Iti recomandam sa nu folosesti produse cosmetice in timpul antrenamentelor, iar dupa acestea spala-te bine pe fata si aplica tonic cu acid salicilic.

Pe langa toate aceste sfaturi este foarte important sa tii cont si de alimentatie.


Suntem siguri ca aceste recomandari  te vor motiva pentru a face miscare si pentru a realiza ca aceasta este un lucru benefic pentru sanatatea corpului.
Poti comanda echipamente pentru fitness si antrenament din magazinul nostru online.


Echipa Sport Vision

Lasa un comentariu

În prezent nu există comentarii

Articole asemenatoare

03.
Jun.
2020.
Antrenament
Fiecare minut in care esti activ, conteaza! Alatura-te provocarii #HOMETEAMHERO.
13.
May.
2020.
Antrenament
Desi masurile de siguranta sunt mai putin stricte fata de cele din ultima luna si jumatate, te incurajam sa continui sa iti faci antrenamentul acasa. Astazi iti...
11.
May.
2020.
Antrenament
Daca te regasesti printre cei care s-au antrenat regulat pentru o buna perioada de timp sau pur si simplu ai profitat de timpul liber de acasa pentru a te antre...
string(0) ""
string(0) ""