pentru toate comenzile peste 250 Lei
Produsul poate fi returnat in 30 zile
Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 250 Lei
Alege un look casual cu acest hanorac unisex de la adidas!
Hanoracul iese in evidenta prin logo-ul supradimensionat si indraznet de pe partea frontala.
Confortul sporit vine din partea materialului, realizat din fleece, combinatia perfecta de usurinta si greutate.
Acest hanorac este piesa vestimentara cheie in orice tinuta, fiind potrivit atat cu blugi, cat si cu pantaloni de trening.
Modelul acestui hanorac include un guler rotund, apropiat de baza gatului, care te va proteja in drum spre sala de sport.
Hanoracul este realizat folosint UNITEFIT, un sistem de potrivire pentru toate tipurile, avand in vedere un spectru larg de marimi, genuri si forme.
Acest hanorac este fabricat din materiale reciclate obtinute din deseurile de productie, de exemplu taierea resturilor de material, pentru a evita impactul mare asupra mediului din timpul confectionarii produselor primare.
SPECIFICATII:
Caracteristici | Atribut |
---|---|
Categorie | Hanorac |
Brand | adidas |
Sporturi | Lifestyle |
Gen | Unisex |
Varsta | Adulti |
Material/Tehnologie | Eco |
Producator | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Importator | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Povestea adidas a inceput intr-un orasel din Bavaria, Germania. Adi Dassler a inregistrat compania Gebruder Dassler Schuhfabrik in 1924 si si-a inceput misiunea, care urmarea sa ofere sportivilor cele mai bune echipamente posibile. Medaliile de aur de la Amsterdam (1928, Lina Radke) si Berlin (1936, Jesse Owens) sunt primele premii si repere - si acesta este doar inceputul povestii. Urmeaza succesele pe termen lung, dezvoltarea marcii si pozitionarea pe pietele din intreaga lume. adidas este astazi unul dintre cele mai importante branduri de echipamente sportive din lume.
Initiativele de productie si marketing se concentreaza in principal pe categoriile sportive cheie, globale si pe piata stilului de viata sportiv. Brandul „all in” se afla in centrul tuturor initiativelor si consolideaza legatura cu consumatorii. Cu o abordare larga, dar selectiva a distributiei si strategiei de stabilire a preturilor, adidas s-a pozitionat in mod clar ca un brand de top pe toate pietele, oferind o gama larga de produse impartite in mai multe categorii.
adidas Sport Performance face parte dintr-o colectie care se concentreaza pe deplin asupra sportivilor care cer performanta in primul rand si stil in al doilea rand. Fiecare sport este important, dar categoriile de baza sunt alergarea, fotbalul, baschetul si antrenamentul.