TRANSPORT GRATUIT

pentru toate comenzile peste 199 Lei

PLATA CU CARDUL

Plateste cu cardul in siguranta prin mobilPay - Visa, MasterCard

CONTACT PE EMAIL

Scrie-ne pe email! in aceasta perioada telefoanele sunt foarte solicitate.

Alergare 101
05.08.2016.

5 lucruri de care să ții cont înainte de primul semimaraton

Încă puțin și putem să ne luam la revedere de la vară și de la zilele leneșe care ne uită pe șezlong.

Vestea bună este că se apropie toamna și odată cu ea și o nouă ediție de Bucharest International Marathon 2016 (detalii: http://bucharest-marathon.com/en/registration/ ). Suntem siguri că mulți dintre voi se antrenează deja din greu pentru cursa de 21 km, așa că iată 5 lucruri pe care trebuie să le știi înainte să te înscrii la primul tău semimaraton:

 

  1. Nu trebuie să alergi o tură de 21 de km înainte de cursa oficială

Majoritatea alergătorilor crede că trebuie să alerge cel puțin 21 de km înainte de semimaraton. Pentru a fi pregătit din puncte de vedere fizic, trebuie să te apropii de cei 21 km. De exemplu, dacă poți alerga peste 15 de km, ar trebui să ai încredere că vei termina cu succes cursa.

  1. Antrenamentele lungi pot fi plictisitoare

Antrenamentele pentru semimaraton necesită alergări lungi, și pe măsură ce distanța se mărește, intervine și plictiseala. Pentru a o combate, îți sugerăm alergările alături de prieteni sau alte trucuri mentale care știi că te ajută să ajungi la linia de sosire.

  1. Riscul de accidentare crește

Va trebuie să alergi mulți kilomentri în timpul antrenamentului pentru semimaraton, așa că șansele de accidentare cresc. Este important să îți asculți corpul la fiecare pas, astfel încât să îți dai seama imediat de orice durere neobișnuită, oricât de mică este.

  1. Antrenează-te în echipamentul de semimaraton

Nimic nou în ziua cursei! Aceasta ar trebuie să fie mantra oricărui alergator care s-a înscris la semimaraton. Nu este indicat să experimentezi în ziua cursei cu o pereche nouă de pantofi de alergat sau cu o pereche nouă de pantaloni scurți/colanți. Este musai să testezi echipamentul înainte de semimaraton.

  1. Nu trebuie să alergi pe tot parcursul cursei

Alergatorii începatori își fac griji că nu vor putea alerga cei 21 de km și că vor fi nevoiți să și meargă în timpul cursei. De fapt, este indicat să utilizezi strategia alergat/mers pentru că astfel vei evita oboseala excesivă a mușchilor, lucru des întâlnit spre sfârșitul semimaratonului.

Dacă și tu te antrenezi pentru Semimaratonul din toamnă sau pur și simplu îți place să alergi, te așteptăm în magazinele Sport Vision, unde profesioniștii în echipamente sportive te pot îndruma către alegerile potrivite particularităților tale.

Sugestiile noastre:

  

 

Lasa un comentariu

În prezent nu există comentarii

Articole asemenatoare

19.
Jan.
2016.
Alergare 101
Când alergi e important să ai un echipament adecvat. Citește mai jos câteva sfaturi dacă vrei să te apuci de alergat sau dacă vrei doar să î...
16.
Dec.
2015.
Alergare 101
Chiar dacă vrei să participi la vreun maraton sau esti doar un alergător de week-end, trebuie să ai grijă de picioarele tale. Pentru alergători, a-și cumpăr...
string(0) ""
string(0) ""