pentru toate comenzile peste 250 Lei
Ca parte a proiectului EcoVision, evidențiem modele ecologice ale brandurilor cunoscute realizate din materiale reciclate, vegane, biodegradabile și alte materiale care contribuie la protecția și conservarea mediului.
Produsul poate fi returnat in 30 zile
Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 250 Lei
Puțină căldură nu te împiedică să atingi obiective mărețe. Acest tricou adidas de alergare te ajută să păstrezi senzația de răcoare la alergări de rezistență, la sesiuni sprint și la acele porțiuni de drum fără umbră, atunci când căldura e înăbușitoare. Este prevăzut cu tehnologia CLIMACOOL+, cea mai bună inovație a noastră în materie de răcorire. Ventilația menține fluxul de aer către piele, iar detaliile reflectorizante îți luminează aspectul în lumină slabă.
CLIMACOOL+ te ajută să ții transpirația sub control cu materiale care o elimină și o gestionează rapid. Fibrele cu uscare rapidă oferă o senzație de piele revigorată. Sistemul de control al transpirației este construit în funcție de anatomia corpului uman, pentru a oferi o senzație de răcorire în zonele cheie. Tehnologia de vârf și materialele inovatoare se unesc pentru a-ți oferi o senzație răcoritoare, de piele uscată și a-ți permite să te concentrezi doar asupra performanței.
Caracteristici | Atribut |
---|---|
Categorie | Tricou |
Brand | adidas |
Sporturi | Running |
Gen | Barbati |
Varsta | Adulti |
Culoare | Verde |
Povestea adidas a inceput intr-un orasel din Bavaria, Germania. Adi Dassler a inregistrat compania Gebruder Dassler Schuhfabrik in 1924 si si-a inceput misiunea, care urmarea sa ofere sportivilor cele mai bune echipamente posibile. Medaliile de aur de la Amsterdam (1928, Lina Radke) si Berlin (1936, Jesse Owens) sunt primele premii si repere - si acesta este doar inceputul povestii. Urmeaza succesele pe termen lung, dezvoltarea marcii si pozitionarea pe pietele din intreaga lume. adidas este astazi unul dintre cele mai importante branduri de echipamente sportive din lume.
Initiativele de productie si marketing se concentreaza in principal pe categoriile sportive cheie, globale si pe piata stilului de viata sportiv. Brandul „all in” se afla in centrul tuturor initiativelor si consolideaza legatura cu consumatorii. Cu o abordare larga, dar selectiva a distributiei si strategiei de stabilire a preturilor, adidas s-a pozitionat in mod clar ca un brand de top pe toate pietele, oferind o gama larga de produse impartite in mai multe categorii.
adidas Sport Performance face parte dintr-o colectie care se concentreaza pe deplin asupra sportivilor care cer performanta in primul rand si stil in al doilea rand. Fiecare sport este important, dar categoriile de baza sunt alergarea, fotbalul, baschetul si antrenamentul.
Descoperă Noua Colecție - Cele mai noi modele sunt acum într-un singur loc.
ECOVISIONCa parte a proiectului EcoVision, evidențiem modele ecologice ale brandurilor cunoscute realizate din materiale reciclate, vegane, biodegradabile și alte materiale care contribuie la protecția și conservarea mediului.