pentru toate comenzile peste 250 Lei
Alege unul dintre modelele din listă și profită de 20% reducere folosind codul FALL20.
* Reducerea se aplică după adăugarea articolelor în coș.
* Codul promoțional nu se cumulează cu alte coduri sau cu cardul Sport&Bonus.
Ca parte a proiectului EcoVision, evidențiem modele ecologice ale brandurilor cunoscute realizate din materiale reciclate, vegane, biodegradabile și alte materiale care contribuie la protecția și conservarea mediului.
Alege unul dintre modelele din listă și profită de 20% reducere folosind codul FALL20.
* Reducerea se aplică după adăugarea articolelor în coș. * Codul promoțional nu se cumulează cu alte coduri sau cu cardul Sport&Bonus.
ECOVISIONCa parte a proiectului EcoVision, evidențiem modele ecologice ale brandurilor cunoscute realizate din materiale reciclate, vegane, biodegradabile și alte materiale care contribuie la protecția și conservarea mediului.
Produsul poate fi returnat in 30 zile
Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 250 Lei
Puține stadioane sportive pot egala efectul dramatic pe care l-a generat terenul iconic al clubului Manchester United de-a lungul anilor. Așadar, acest tricou adidas aduce un omagiu stadionului pe care va juca în 25/26 cu inscripția „Theatre of Dreams” și imprimeu abstract inspirat de Old Trafford pe mâneci. Conceput pentru microbiștii care caută confort, este prevăzut, de asemenea, cu tehnologia AEROREADY care ține transpirația sub control și o emblemă țesută a clubului.
Caracteristici | Atribut |
---|---|
Categorie | Tricou echipe |
Brand | adidas |
Sporturi | Football |
Gen | Barbati |
Varsta | Adulti |
Culoare | Rosu |
Producator | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Importator | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Povestea adidas a inceput intr-un orasel din Bavaria, Germania. Adi Dassler a inregistrat compania Gebruder Dassler Schuhfabrik in 1924 si si-a inceput misiunea, care urmarea sa ofere sportivilor cele mai bune echipamente posibile. Medaliile de aur de la Amsterdam (1928, Lina Radke) si Berlin (1936, Jesse Owens) sunt primele premii si repere - si acesta este doar inceputul povestii. Urmeaza succesele pe termen lung, dezvoltarea marcii si pozitionarea pe pietele din intreaga lume. adidas este astazi unul dintre cele mai importante branduri de echipamente sportive din lume.
Initiativele de productie si marketing se concentreaza in principal pe categoriile sportive cheie, globale si pe piata stilului de viata sportiv. Brandul „all in” se afla in centrul tuturor initiativelor si consolideaza legatura cu consumatorii. Cu o abordare larga, dar selectiva a distributiei si strategiei de stabilire a preturilor, adidas s-a pozitionat in mod clar ca un brand de top pe toate pietele, oferind o gama larga de produse impartite in mai multe categorii.
adidas Sport Performance face parte dintr-o colectie care se concentreaza pe deplin asupra sportivilor care cer performanta in primul rand si stil in al doilea rand. Fiecare sport este important, dar categoriile de baza sunt alergarea, fotbalul, baschetul si antrenamentul.