pentru toate comenzile peste 250 Lei

Plateste cu cardul in siguranta prin WSPay - Visa, MasterCard, Maestro

031.229.94.33 sau online@sportvision.ro

si ai extra avantaj de 30 RON

3 rate fără dobândă fără card de credit cu Klarna

Cauta pe site

Intrebari frecvente

Sport Vision a fost înființata in 1996, iar in prezent este lider in vânzările de încălțăminte, imbracaminte si echipamente sportive din regiunea Balcanilor, operand in 12 tari precum: Serbia, Bosnia si Hertegovina, Muntenegru, Macedonia de Nord, Croatia, Slovenia, Albania, Bulgaria, Grecia, Cehia, Slovacia si Romania. Site-ul  www.sportvision.ro este singurul site „Sport Vision” oficial operat de către Sport Vision Trading SRL care reprezinta produsele comercializate de catre Sport Vision in Romania.

 

INTREBARI FRECVENTE

Echipa SportVison lucreaza in prezent la procesarea numarului foarte mare de comenzi inregistrate. Te asiguram ca depunem toate eforturile pentru rezolvarea situatiilor intampinate, intr-un timp cat mai scurt posibil.

Pentru a-ti veni in ajutor, am pregatit pentru tine o serie de intrebari intalnite frecvent si raspunsuri la acestea.

 

  1. CARE ESTE STATUSUL COMENZII MELE?

De obicei, timpul mediu de procesare al unei comenzi este de maxim 7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii inițiale, la care se adauga si termenul de livrare.

In cazul in care ai primit cod-ul AWB in email-ul de confirmare a comenzii, poti verifica statusul livrarii pe site-ul https://www.fancourier.ro/. AWB-ul coletului devine activ atunci cand comanda este ridicata de catre curier de la depozitul/magazinul nostru. Daca ai nevoie de mai multe detalii referitoare la statusul comenzii tale, te rugam sa ne scrii la adresa de email online@sportvision.ro,  folosind titlul “Status comanda”.

 

  1. DE CE COMANDA MEA A FOST ANULATA?

Faptul că produsele au fost rezervate de sistem nu este o garantie că produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate si intra pe lista de verificare a disponibilitatii lor in ziua imediat urmatoare.

Plasarea unei comenzi pe site-ul sportvision.ro nu garanteaza existenta tuturor produselor din urmatoarele motive:

  • produsele afisate online nu mai exista în stocul fizic din magazine sau depozite (pierderi, erori stoc etc);
  • produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi in timpul procesului de confirmare a lor.

Din motive diferite, livrarea sau comanda ta pot fi anulata:

-        Comanda poate fi anulata daca produsul este deteriorat.

-        Prin exceptie produsul poate lipsi din stoc.

Comanda este anulata in cazul in care dupa preluarea comenzii, la verificarea stocului de marfa se constata ca produsul mai exista pe stoc sau cand, dupa verificarea produsului in stocul de marfa, la momentul efectuarii livrarii se constata ca produsul are defecte care il fac impropriu vanzarii.

O livrare este anulată în momentul în care, deși coletul este predat curierului, acesta nu îl mai livrează și îl aduce înapoi în depozit. Principalele motive de anulare a livrării sunt deteriorare la transport sau date eronate, situație în care curierul nu reușește să contacteze clientul.

Când și cum vei primii banii înapoi dacă ți-a fost anulată comanda sau livrarea.

In cazul anularii unei comenzi, vei primi banii înapoi în funcție de metoda de plată prin care ai achitat-o. Noi iti vom restitui contravaloarea produselor in contul pe care l-ai folosit pentru efectuarea platii, in termen de maxim 14 zile. Banii se vor credita in cont, in functie de banca emitenta a cardului tau.

 

Mai multe detalii poti gasi consultand Termeni si Conditii de utilizare a website-ului.

 

  1.  ODATA CE AM PLASAT O COMANDA, MAI POATE FI ACEASTA MODIFICATA, ASTFEL INCAT SA ADAUG SAU SA SCHIMB PRODUSELE PENTRU CARE AM  OPTAT?

Comanda deja plasata nu mai poate fi modificata (marime, culoare) si nu se mai pot adauga sau schimba produse.

In cazul in care comanda este gresita, te rugam sa ne contactezi in termen de maxim 2 ore de la inregistrarea acesteia, la adresa online@sportvision.ro  , folosind titlul Anulare comanda”.

 

  1.  AM PRIMIT COMANDA INCOMPLETA. CE TREBUIE SA FAC?

Daca ai in comanda mai multe produse este posibil sa ti le trimitem din mai multe puncte de livrare din tara. Acest aspect nu presupune costuri suplimentare de transport, insa termenele de livrare pot fluctua in functie de distanta si de firma de curierat. In cazul in care factura cuprinde si produsele pe care nu le-ai primit in colet, te rugam sa ne contactezi la adresa de email online@sportvision.ro , folosind titlul “Comanda incompleta”.

 

  1. FORMULARUL DE RETUR

Pentru a beneficia de dreptul de retur, respectiv de retragerea din contract, trebuie să completezi formularul de retur pe care l-ai primit impreuna cu produsul(ele) in coletul trimis de Sport Vision sau sa folosesti exemplarul de pe site (descarca aici).

 

  1. VREAU SA FAC UN RETUR SAU SA SCHIMB UNUL SAU MAI MULTE PRODUSE COMANDATE. CUM PROCEDEZ?

Produsele pot fi returnate prin orice firma de curierat catre Șoseaua Chitilei nr. 284, București, ci NU la sediul social din BD. Tudor Vladimirescu ( a nu se trimite prin Posta ).

Pentru ridicarea coletului, poti alege ca solicitarea curierului sa vina din partea noastra, pentru a beneficia de costurile preferentiale pentru clientii Sport Vision; pentru aceasta, te rugam sa ne scrii la adresa de email online@sportvision.ro, folosind titlul “Retur – solicitare curier”.

Pentru retur, poti alege restituirea contravalorii produselor returnate sau inlocuirea marimii produselor comandate. Contul bancar si numele titularului trebuie specificate pe formularul de retur, indiferent de optiunea de retur aleasa, pentru a evita o eventuala intarziere a procesarii returului. In cazul in care marimile dorite la schimb nu sunt disponibile, iti vom restitui contravaloarea lor. Termenul pentru restituirea banilor este de maxim 14 zile, din momentul in care produsele returnate ajung la noi si sunt acceptate.

Te rugam sa pui in colet factura si formularul de retur (care sunt pe aceeasi pagina), completat cu codurile produselor pe care le returnezi, marimile dorite la schimb pentru produsele returnate (daca este cazul), contul IBAN si numele titularului de cont.

Avem rugamintea ca produsele sa fie in ambalajul original (cutie) si, suplimentar, intr-o punga/ folie si sa sigilezi cu banda adeziva.

Mentionam ca returul nu presupune primirea produselor solicitate la schimb in momentul in care curierul ajunge la tine pentru preluarea produselor pe care le returnezi. Produsele returnate trebuie sa ajunga mai intai la noi.

Important:  Vom expedia produsele dorite la schimb doar dupa procesarea returului. Termenul maxim de procesare este de 14 zile de la receptionarea produselor si acceptarea lor.

Daca ai nevoie de alte informatii legate de statusul returului tau, ne poti contacta la online@sportvision.ro, folosind titlul ”Status retur”.

 

  1. POT ALEGE PLATA LA LIVRARE?

Desigur, daca nu doresti sa efectuezi plata online, la plasarea comenzii poti selecta ca modalitate de plata – plata la livrare.

       8. RIDICARE DIN LOCKER ( EASYBOX SAU FANBOX)

Poti alege sa ridici comanda din locker ( Easybox sau FANbox). Pentru aceasta optiune plata se face cu cardul online sau la punctul de ridicare dorit.

Timpul disponibil de ridicare oferit de companii la lockere este urmatorul:

Easybox by Sameday - 36 de ore ( exemplu: de luni dimineata pana marti seara)

                                    - 48 de ore ( exemplu: de sambata dimineata pana luni)

FANbox by Fan Courier - 72 de ore.

       9. CLICK&COLLECT

Click&Collect va permite sa ridicati comanda dvs online din oricare din magazinele noastre.

Pentru a putea face acest lucru trebuie sa repsectati pasii urmatori:

1. sa selectati ca metoda de livrare ridicarea Click&Collect;

2. sa platiti comanda online cu cardul;

3. sa urmariti sa primiti pe email mesajul de confirmare.

      10. LIVRAREA CLICK&COLLECT

Dupa inregistrarea comenzii dumneavoastra se va verifica disponibilitatea produsului dorit. Veti primi automat pe email mesaje care sa va instiinteze in legatura cu statusul comenzii dvs.

Cand comanda dumneavoastra va fi disponibila pentru ridicare veti primi un mesaj de instiintare.

In cazul in care comanda dvs este compusa din produse care se transporta din mai multe locatii, veti primi mesajul de instiintare a disponibilitatii ridicarii numai dupa ce setul de produse comandate va fi complet la magazinul de ridicare. La ridicarea comenzii aveti obligatia de a verifica produsele.

Timpul mediu de procesare completa a unei comenzi este de 3-7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii inițiale.

        11. PROCEDURA RETUR COMENZI CLICK&COLLECT

Pentru returnarea produselor achizitionate prin metoda Click&Collect, clientul poate lasa produsul in magazinul din care a ridicat coletul si sa i se restituie banii sau pentru schimb de marime. Avem rugamintea ca pe formularul de retur sa completati si contul IBAN activ in RON.

       12. CARE ESTE COSTUL TRANSPORTULUI?

Livrarea produselor Sport Vision se face prin firma de curierat FAN Courier. Costul transportului este:
- 17.99 lei livrare la adresa
Transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 200 lei.

       13. POT SCHIMBA ADRESA DE LIVRARE A COMENZII DEJA CONFIRMATE?

Adresa de livrare poate fi modificata de noi, DOAR in primele 2 de ore de la inregistrarea comenzii. Te rugam sa ne scrii noua adresa de livrare la adresa de online@sportvision.ro  folosind titlul “Modificare adresa”,

Mentionam ca firma de curierat va fi informata de modificarea adresei in momentul in care coletul este preluat de curier, iar AWB-ul va deveni activ.

    14. NU AM PRIMIT COLETUL, DESI A FOST DEPASIT TERMENUL DE LIVRARE. CUM POT AFLA INFORMATII?

In cazul in care comanda ta a fost procesata, iar coletul nu a ajuns la tine, depasindu-se termenul standard de livrare de minim 10 zile lucratoare, te rugam sa verifici statusul livrarii in baza numarului de AWB primit in emailul de confirmare a comenzii, accesand site-ul https://www.fancourier.ro/.

 

Daca AWB-ul nu este activ, te rugam sa ne contactezi la adresa online@sportvision.ro , folosind titlul “Colet nelivrat”.


  15  CE BENEFICII IMI ADUCE INREGISTRAREA PE  SITE  SI CUM POT SA-MI ACTIVEZ CONTUL DE CLIENT?

Inregistrarea unui cont pe site-ul nostru iti ofera posibilitatea de a primi informatii referitoare la statusul comenzii inregistrate.

 

Pentru a activa contul, este nevoie sa iti verifici adresa de email furnizata la inregistrare si sa confirmi faptul ca este adresa ta. Asigura-te ca furnizezi o adresa la care ai acces in permanenta, pentru ca vei primi aici toate datele legate de comanda ta: pret total, numarul AWB, detalii legate de anulare de produse etc.

 

16.  CUM POT OBTINE UN COD PROMOTIONAL?

Toti utilizatorii noi care isi fac un cont pe sportvision.ro vor primi un voucher in valoare de 30 de lei, pe care il pot folosi la prima comanda (daca aceasta este in valoare de minim 300 de lei).  Acest voucher este valabil doar online, nu poate fi cumulat cu alte promotii si nici nu poate fi returnat in bani.

 

    17. CUM POT FOLOSI CODUL PROMOTIONAL OBTINUT?

Codul promotional se introduce la plasarea comenzii in sectiunea “CODURI PROMOTIONALE”, inainte de a complete adresa de livrare.  Va rugam sa confirmati pentru a se aplica reducerea.

 

    18. RECLAMATII

SportVision isi asuma garantia comerciala a produselor vandute de pana la 30 de zile lucratoare de la achizitionarea acestora.

Pentru orice probleme legate de produsele noastre, comenzi sau colete te rugăm să ne trimiți un e-mail cu datele tale (numele, prenumele, telefonul, numarul comenzii) pe adresa online@sportvision.ro  mentionand totodata si motivul reclamatiei. Vom încerca sa iti raspundem in cel mai scurt timp posibil.

Daca ai preluat coletul și după ce l-ai deschis ai constatat că marfa comandată nu corespunde celei pe care ai comandat-o sau orice alte probleme, te rugăm, într-un interval de maxim 24 de ore de la primirea coletului să ne trimiți un Email cu datele tale (nume, prenume, telefon) la adresa online@sportvision.ro  și să descrii problema pe care o ai.

În cel mai scurt timp posibil vei fi contactat pe mail sau telefonic pentru remedierea/gestionarea situatiei.

 

Tabele marimi

ADIDAS INCALTAMINTE FEMEI/BARBATI
UK CM EUR US (BARBATI) US (FEMEI) 
3,5 22,1 36 4 5
4 22,5 36 2/3 4,5 5,5
4,5 22,9 37 1/3 5 6
5 23,3 38 5,5 6,5
5,5 23,8 38 2/3 6 7
6 24,2 39 1/3 6,5 7,5
6,5 24,6 40 7 8
7 25 40 2/3 7,5 8,5
7,5 25,5 41 1/3 8 9
8 25,9 42 8,5 9,5
8,5 26,3 42 2/3 9 10
9 26,7 43 1/3 9,5 10,5
9,5 27,1 44 10 11
10 27,6 44 2/3 10,5 11,5
10,5 28 45 1/3 11 12
11 28,4 46 11,5 12,5
11,5 28,8 46 2/3 12 13
12 29,3 47 1/3 12,5 13,5
12,5 29,7 48 13 14

  

NIKE INCALTAMINTE BARBATI
EU US UK CM
38 5,5 5 24
38,5 6 5,5 24
39 6,5 6 24,5
40 7 6 25
40,5 7,5 6,5 25,5
41 8 7 26
42 8,5 7,5 26,5
42,5 9 8 27
43 9,5 8,5 27,5
44 10 9 28
44,5 10,5 9,5 28,5
45 11 10 29
45,5 11,5 10,5 29,5
46 12 11 30
47 12,5 11,5 30,5
47,5 13 12 31
48 13,5 12,5

31,5

 

ADIDAS IMBRACAMINTE COPII 0-2 ANI NIKE IMBRACAMINTE COPII 0-3 ANI
MARIMI VARSTA INALTIME MARIMI VARSTA INALTIME (cm) GREUTATE (kg) PIEPT (cm) TALIE (cm)
50 0-1 M 50 3M  0-3 LUNI 56-62 4.5-6.6  42-44 39-43
56 1-2 M 51-56 6M  3-6 LUNI 62-68 6.8-8.1  44-46 43-46
62 2-3 M 57-62 9M  6-9 LUNI 68-74 8.3-10 46-47 47-48
68 3-6 M 63-68 12M 9-12 LUNI 74-80 10.2-11.3  47-50 48-50
74 6-9 M 69-74 18M  12-18 LUNI 80-86 11.6-12.7  50-52 50-52
80 9-12 M 75-80 2T (18-24 LUNI) 2 ANI 86-92 12.9-13.6  52-53 52-53
86 12-18 M 81-86 3T (24-36 LUNI) 3 ANI 92-98   53-56 53-56
92 18-24 M 87-92 4T (36-48 LUNI) 4 ANI 98-104   56-58 56-58

Important:

Daca ai nevoie de informatii suplimentare despre comanda ta, te rugam sa ne contactezi la adresa de e-mail online@sportvision.ro.