TRANSPORT GRATUIT

pentru toate comenzile peste 200 Lei

PLATA CU CARDUL

Plateste cu cardul in siguranta prin mobilPay - Visa, MasterCard

CONTACT PE EMAIL

Scrie-ne pe email! in aceasta perioada telefoanele sunt foarte solicitate.

Intrebari frecvente

INTREBARI FRECVENTE
 

Echipa SportVison lucreaza in prezent la procesarea numarului foarte mare de comenzi inregistrate. Te asiguram ca depunem toate eforturile pentru rezolvarea situatiilor intampinate, intr-un timp cat mai scurt posibil.

Pentru a-ti veni in ajutor, am pregatit pentru tine o serie de intrebari intalnite frecvent si raspunsuri la acestea.

  1. Care este statusul comenzii mele?

De obicei, termenul de procesare al unei comenzi este de 4-5 zile lucratoare, la care se adauga si termenul de livrare. Tinand cont de situatia actuala generata de pandemia Covid-19 si a numarului foarte mare de comenzi, atat termenul de procesare, cat si cel de livrare se face in termen de minim 9 zile lucratoare.

In cazul in care ai primit cod-ul AWB in emailul de confirmare a comenzii, poti verifica statusul livrarii pe site-ul https://www.fancourier.ro/. AWB-ul coletului devine activ atunci cand comanda este ridicata de catre curier de la depozitul/ magazinul nostru.

Daca ai nevoie de mai multe detalii referitoare la statusul comenzii tale, te rugam sa ne scrii la adresa de email online@sportvision.ro,  folosind titlul “Status comanda”.

 

  1. De ce comanda mea a fost anulata?

Faptul că produsele au fost rezervate de sistem nu este o garantie că produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate si intra pe lista de verificare din ziua imediat urmatoare.

Plasarea unei comenzi pe site-ul sportvision.ro nu garanteaza existenta tuturor produselor din urmatoarele motive:

  • produsele afisate online nu mai exista în stocul fizic din magazine sau depozite (pierderi, erori stoc etc);
  • produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi in timpul procesului de confirmare a lor.

 

  1.  Odata ce am plasat o comanda, mai poate fi aceasta modificata, astfel incat sa adaug sau sa schimb produsele pentru care am optat?

Comanda deja plasata nu mai poate fi modificata (marime, culoare) si nu se mai pot adauga sau schimba produse.

In cazul in care comanda este gresita, te rugam sa ne contactezi in termen de maxim 2 ore de la inregistrarea  acesteia, la adresa online@sportvision.ro , folosind titlul Anulare comanda”.

 

  1.  Am primit comanda incompleta. Ce trebuie sa fac?

Daca ai in comanda mai multe produse este posibil sa ti le trimitem din mai multe puncte de livrare din tara. Acest aspect nu presupune costuri suplimentare de transport, insa termenele de livrare pot fluctua in functie de distanta si de firma de curierat. In cazul in care factura cuprinde si produsele pe care nu le-ai primit in colet, te rugam sa ne contactezi la adresa de email online@sportvision.ro , folosind titlul “Comanda incompleta”.

De asemenea, este posibil ca unele dintre produsele alese la plasarea comenzii, sa nu mai fie disponibile. In aceasta situatie, daca ai facut plata online, noi iti vom restitui contravaloarea produselor in contul pe care l-ai folosit pentru efectuarea platii, in termen de 2-30 de zile, in functie de contractul cu banca emitenta a cardului tau.

 

  1. FORMULARUL DE RETUR

Pentru a beneficia de dreptul de retur, respectiv de retragerea din contract, trebuie să completezi formularul de retur pe care l-ai primit impreuna cu produsul(ele) in coletul trimis de Buzz sau sa folosesti exemplarul de pe site (descarca aici).

 

  1. Vreau sa fac un retur sau sa schimb unul sau mai multe produse comandate. Cum procedez?

Produsele pot fi returnate prin orice firma de curierat la adresa din formularul de retur, si NU la sediul social din Str. Dinu Vintila. A NU SE RETURNA PRIN POSTA! 

Pentru ridicarea coletului, poti alege ca solicitarea curierului sa vina din partea noastra, pentru a beneficia de costurile preferentiale pentru clientii Sport Vision; pentru aceasta, te rugam sa ne scrii la adresa de email online@sportvision.ro, folosind titlul “Retur – solicitare curier”.

Pentru retur, poti alege restituirea contravalorii produselor returnate sau schimbarea acestora cu alte produse dorite (cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi). Contul bancar si numele titularului trebuie specificate pe formularul de retur, indiferent de optiunea de retur aleasa, pentru a evita o eventuala intarziere a procesarii returului. In cazul in care produsele dorite la schimb nu sunt disponibile, iti vom restitui contravaloarea lor. Termenul pentru restituirea banilor este de maxim 14 zile, din momentul in care produsele returnate ajung la noi si sunt acceptate, va rugam sa tineti cont si de cele 4 zile de carantina.

Te rugam sa pui in colet factura si formularul de retur (care sunt pe aceeasi pagina), completat cu codurile produselor pe care le returnezi, codurile produselor dorite la schimb, marimile acestora (daca este cazul), contul IBAN si numele titularului de cont.

Avem rugamintea ca produsele sa fie in ambalajul original (cutie) si, suplimentar, intr-o punga/ folie si sa sigilezi cu banda adeziva.

Mentionam ca returul nu presupune primirea produselor solicitate la schimb in momentul in care curierul ajunge la tine pentru preluarea produselor pe care le returnezi. Produsele returnate trebuie sa ajunga mai intai la noi, unde vor sta 4 zile intr-o zona de carantina.

Important:  Vom expedia produsele dorite la schimb doar dupa procesarea returului. Termenul maxim de procesare este de 14 zile de la receptionarea produselor si acceptarea lor, va rugam sa tineti cont si de cele 4 zile de carantina.

Daca ai nevoie de alte informatii legate de statusul returului tau, ne poti contacta la online@sportvision.ro, folosind titlul ”Status retur”.

 

  1. Pot alege plata la livrare?

Desigur, daca nu doresti sa efectuezi plata online, la plasarea comenzii poti selecta ca modalitate de plata – plata ramburs.

 

  1. CLICK&COLLECT

Click&Collect va permite sa ridicati comanda dvs online din oricare din magazinele noastre.

Pentru a putea face acest lucru trebuie sa repsectati pasii urmatori:

1. sa selectati ca metoda de livrare ridicarea Click&Collect

2. sa platiti comanda online cu cardul 

3. sa urmariti sa primiti pe email mesajul de confirmare

 

  1. Livrarea Click&Collect

Dupa inregistrarea comenzii dumneavoastra se va verifica integritatea produsului dorit. Veti primi automat pe email mesaje care sa va instiinteze in legatura cu statusul comenzii dvs.

Cand comanda dumneavoastra va fi disponibila pentru ridicare veti primi un mesaj de instiintare.

In cazul in care comanda dvs este compusa din produse care se transporta din mai multe locatii, veti primi mesajul de instiintare a disponibilitatii ridicarii numai dupa ce setul de produse comandate va fi complet la magazinul de ridicare.

Timpul aproximativ de procesare completa a unei comenzi este de 3-5 zile lucratoare de la plasarea comenzii initiale.

 

  1. Procedura retur comenzi Click&Collect

Pentru returnarea produselor achizitionate prin metoda Click&Collect, singura optiune de return disponibilia este returnarea contravalorii produselor. Avem rugamintea ca pe formularul de retur sa completati contul IBAN activ in RON in baza caruia se va efectua restituirea.

 

  1. Care este costul transportului?

Livrarea produselor Sport Vision se face prin firma de curierat FAN Courier. Costul transportului este:
- 17.99 lei livrare la adresa
- 9.99 lei ridicare din punctele PayPoint.
Transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 200 lei.

 

  1. Pot schimba adresa de livrare a comenzii deja confirmate?

Adresa de livrare poate fi modificata de noi, DOAR in primele 2 de ore de la inregistrarea comenzii. Te rugam sa ne scrii noua adresa de livrare la adresa de online@sportvision.ro folosind titlul “Modificare adresa”,

Mentionam ca firma de curierat va fi informata de modificarea adresei in momentul in care coletul este preluat de curier, iar AWB-ul va deveni activ.

 

  1. Nu am primit coletul, desi a fost depasit termenul de livrare. Cum pot afla informatii?

In cazul in care comanda ta a fost procesata, iar coletul nu a ajuns la tine, depasindu-se termenul standard de livrare de minim 10 zile lucratoare, te rugam sa verifici statusul livrarii in baza numarului de AWB primit in emailul de confirmare a comenzii, accesand site-ul https://www.fancourier.ro/.

 

Daca AWB-ul nu este activ, te rugam sa ne contactezi la adresa online@sportvision.ro , folosind titlul “Colet nelivrat”.


14.    Ce beneficii imi aduce inregistrarea pe site si cum pot sa-mi activez contul de client?

Inregistrarea unui cont pe site-ul nostru iti ofera posibilitatea de a primi informatii referitoare la statusul comenzii inregistrate.

 

Pentru a activa contul, este nevoie sa iti verifici adresa de email furnizata la inregistrare si sa confirmi faptul ca este adresa ta. Asigura-te ca furnizezi o adresa la care ai acces in permanenta, pentru ca vei primi aici toate datele legate de comanda ta: pret total, numarul AWB, detalii legate de anulare de produse etc.

 

 

 

15. Cum pot obtine un cod promotional?

Toti utilizatorii noi care isi fac un cont pe sportvision vor primi un voucher in valoare de 30 de lei, pe care il pot folosi la prima comanda (daca aceasta este in valoare de minim 300 de lei).  Acest voucher este valabil doar online, nu poate fi cumulat cu alte promotii si nici nu poate fi returnat in bani.

    16.Cum pot folosi codul promotional obtinut?

Codul promotional se introduce la plasarea comenzii in sectiunea “CODURI PROMOTIONALE”, inainte de a complete adresa de livrare.  Va rugam sa confirmati pentru a se aplica reducerea.

 

    17. Reclamatii

SportVision isi asuma garantia comerciala a produselor vandute de pana la 30 de zile lucratoare de la achizitionarea acestora.

Pentru orice probleme legate de produsele noastre, comenzi sau colete te rugăm să ne trimiți un e-mail cu datele tale (numele, prenumele, telefonul, numarul comenzii) pe adresa online@sportvision.ro  mentionand totodata si motivul reclamatiei. Vom încerca sa iti raspundem in cel mai scurt timp posibil.

Daca ai preluat coletul și după ce l-ai deschis ai constatat că marfa comandată nu corespunde celei pe care ai comandat-o sau orice alte probleme, te rugăm, într-un interval de maxim 24 de ore de la primirea coletului să ne trimiți un mail cu datele tale (nume, prenume, telefon) la adresa online@sportvision.ro  și să descrii problema pe care o ai.

În cel mai scurt timp posibil vei fi contactat pe mail sau telefonic pentru remedierea/gestionarea situatiei.

 

Tabele marimi

ADIDAS INCALTAMINTE FEMEI/BARBATI
UK CM EUR US (BARBATI) US (FEMEI) 
3,5 22,1 36 4 5
4 22,5 36 2/3 4,5 5,5
4,5 22,9 37 1/3 5 6
5 23,3 38 5,5 6,5
5,5 23,8 38 2/3 6 7
6 24,2 39 1/3 6,5 7,5
6,5 24,6 40 7 8
7 25 40 2/3 7,5 8,5
7,5 25,5 41 1/3 8 9
8 25,9 42 8,5 9,5
8,5 26,3 42 2/3 9 10
9 26,7 43 1/3 9,5 10,5
9,5 27,1 44 10 11
10 27,6 44 2/3 10,5 11,5
10,5 28 45 1/3 11 12
11 28,4 46 11,5 12,5
11,5 28,8 46 2/3 12 13
12 29,3 47 1/3 12,5 13,5
12,5 29,7 48 13 14

  

NIKE INCALTAMINTE BARBATI
EU US UK CM
38 5,5 5 24
38,5 6 5,5 24
39 6,5 6 24,5
40 7 6 25
40,5 7,5 6,5 25,5
41 8 7 26
42 8,5 7,5 26,5
42,5 9 8 27
43 9,5 8,5 27,5
44 10 9 28
44,5 10,5 9,5 28,5
45 11 10 29
45,5 11,5 10,5 29,5
46 12 11 30
47 12,5 11,5 30,5
47,5 13 12 31
48 13,5 12,5

31,5

 

ADIDAS IMBRACAMINTE COPII 0-2 ANI NIKE IMBRACAMINTE COPII 0-3 ANI
MARIMI VARSTA INALTIME MARIMI VARSTA INALTIME (cm) GREUTATE (kg) PIEPT (cm) TALIE (cm)
50 0-1 M 50 3M  0-3 LUNI 56-62 4.5-6.6  42-44 39-43
56 1-2 M 51-56 6M  3-6 LUNI 62-68 6.8-8.1  44-46 43-46
62 2-3 M 57-62 9M  6-9 LUNI 68-74 8.3-10 46-47 47-48
68 3-6 M 63-68 12M 9-12 LUNI 74-80 10.2-11.3  47-50 48-50
74 6-9 M 69-74 18M  12-18 LUNI 80-86 11.6-12.7  50-52 50-52
80 9-12 M 75-80 2T (18-24 LUNI) 2 ANI 86-92 12.9-13.6  52-53 52-53
86 12-18 M 81-86 3T (24-36 LUNI) 3 ANI 92-98   53-56 53-56
92 18-24 M 87-92 4T (36-48 LUNI) 4 ANI 98-104   56-58 56-58

Important:

Daca ai nevoie de informatii suplimentare despre comanda ta, te rugam sa ne contactezi la adresa de e-mail online@sportvision.ro.

Dorim sa iti aducem la cunostinta ca este posibil ca raspunsul nostru sa soseasca cu intarziere. Acest lucru se datoreaza situatiei generate de pandemia Covid-19 si volumului foarte mare de comenzi si de mesaje primite in ultima perioada. Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri create si te asiguram ca echipa noastra depune toate eforturile pentru ca tu sa primesti produsele comandate, in siguranta si cat mai curand posibil.