Politica de Returnare
- Returnarea comenzilor online efectuate pe site-ul Sport Vision
1.1. Perioada de returnare:
Clientul are dreptul de a solicita returnarea unui produs în termen de cel mult 30 zile calendaristice de la data primirii acestuia.
1.2. Documente obligatorii pentru returnarea unui produs:
Returnarea produsului se realizează doar împreună cu factura și cu un cod de înregistrare generat prin completarea unui formular electronic de returnare.
Formularul electronic de returnare reprezintă o cerere de înregistrare a returnării produsului de către client pe site-ul Sport Vision. După completarea cererii de returnare, utilizatorul primește un număr de înregistrare sub forma unui cod de bare. Este necesar ca acest cod de bare generat din cererea de returnare să fie prezentat împreună cu factura de cumpărare a produsului pe care îl returnează clientul.
Formularul electronic de returnare este obligatoriu și poate fi completat aici.
- Returnarea comenzilor online – adresă și servicii de curierat:
2.1. Returnarea unui produs comandat online se face prin curier la adresa indicată pe factură sau la unul dintre magazinele fizice. Recomandăm returnarea produselor la depozitul central Bolintin-Deal Quehenberger Logistics CTPark A1 – Km23, Cladirea BUW7 Strada Ion Ratiu 13 Jud. Giurgiu.
2.2. Costurile de transport pentru returnarea unui produs sunt suportate de client, cu excepția cazurilor în care:
- Produsele primite nu corespund celor comandate;
- Greșeala a fost din partea Sport Vision.
2.3. Dacă dorești să returnezi comanda, poți alege orice companie de curierat pe care o preferi, cu excepția Poștei Române. Păstrează documentul de returnare emis de curier, care poate fi folosit în cazul în care apar probleme.
IMPORTANT: Nu trimite produsul cu ramburs, deoarece nu va fi acceptat.
2.4. Returnările prin curier pentru produsele achiziționate din magazinele fizice nu sunt acceptate. În cazul unui produs cumpărat dintr-un magazin fizic, pentru returnare este necesar să vizitezi un magazin Sport Vision sau să contactezi Centrul de Servicii Clienți Sport Vision pentru informații suplimentare și asistență.
- Condiții pentru returnarea produselor achiziționate de pe site-ul Sport Vision:
3.1. Produsele trebuie să fie în stare bună, în ambalajul original, cu etichetele intacte, însoțite de documentele originale emise de Sport Vision (factura, chitanța, cardul de garanție – dacă este cazul) și numărul de înregistrare generat de formularul electronic de returnare. (http://sportvision.ro/retur)
3.2. Nu se oferă înlocuirea produselor/comenzilor online în niciunul dintre magazinele Sport Vision.
3.3. Sport Vision nu acceptă returnarea produselor din următoarele categorii: lenjerie intimă, costume de baie, șosete (cu excepția cazului în care produsele primite nu corespund celor comandate sau greșeala a fost din partea Sport Vision).
- Returnarea sumelor pentru comenzile online:
4.1. În cazul refuzului de achiziționare, Sport Vision va returna suma plătită de client folosind aceeași metodă de plată utilizată la tranzacția inițială. Returnarea nu va implica costuri suplimentare pentru client. Returnarea sumei se face în termen de 30 zile calendaristice de la data primirii produsului la Sport Vision. Returnările pentru comenzile plătite cu ramburs se vor face prin transfer bancar.
4.2. Sport Vision nu este responsabilă pentru completarea incorectă sau incompletă a datelor la înregistrarea comenzii, precum și în formularul electronic de returnare, ceea ce ar putea duce la prelungirea perioadei de returnare sau la alte neplăceri pentru client.
4.3. Sport Vision își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumei achitate până în momentul recepționării produsului returnat sau al primirii dovezii de expediere a acestuia, luând în considerare care dintre aceste situații are loc prima.
4.4. Pentru returnările de comenzi care au folosit cashback de pe cardul Sport&Bonus, acest cashback va fi returnat la 30 de zile de la procesarea returnării. Pentru mai multe informații legate de condițiile de utilizare ale cardului Sport&Bonus, poți consulta aici.
- Centrul de Servicii Clienți:
Pentru orice întrebări sau asistență referitoare la returnarea produselor dintr-o comandă online, te poți adresa Centrului de Servicii Clienți Sport Vision la 031.229.94.33, de luni până vineri, între orele 08:00-19:00, sau poți trimite un e-mail la online@sportvision.ro.