pentru toate comenzile peste 200 Lei

Plateste cu cardul in siguranta prin WSPay - Visa, MasterCard, Maestro

031.112.0123 sau online@sportvision.ro

si ai extra avantaj de 30 RON

Cauta pe site
Am primit un produs defect, ce procedură ar trebui să urmez?
Am primit un produs defect, ce procedură ar trebui să urmez?
Reclamații și retururi
16.01.2024.
Reclamații și retururi

Am primit un produs defect, ce procedură ar trebui să urmez?

16.01.2024.

Dacă ai primit comanda, dar ai constatat că produsele comandate nu corespund așteptărilor tale, nu se potrivesc cu produsele comandate sau au apărut alte probleme și neînțelegeri, te rugăm să ne suni în 24 de ore de la primirea expedierii la 031.112.0123 sau trimite un e-mail cu datele tale (nume, prenume, telefon) la online@sportvision.ro și spune-ne problema cu care te confrunți. Vei fi informat în cel mai scurt timp cu privire la procedura de urmat.

Articole asemenatoare